Kapcsolat

Mindig készen állunk segíteni vállalkozásában

P. O. Pedersensvej 14, Aarhus, Dánia

[email protected]vagy+45 78 75 51 61

Ügyfélszolgálati szabályzat és nyitvatartás

A világos és tiszta kommunikáció érdekében azt javasoljuk e-mailen vegye fel velünk a kapcsolatot. Rendelkezésére áll telefonos ügyfélszolgálatunk is, de biztonsági okokból nem áll módunkban kérdésekre válaszolni számlákkal és más specifikus esetekkel kapcsolatban. Telefonon keresztül választ kaphat általános kérdéseire, mint például díjazás, általános feltételek és integráció.

Nyitvatartás és elérhetőség

Hétfőtől péntekig: 09:00-16:00 CET

Az átlagos válaszidő e-mailek esetén 5 perc és 3 óra közötti. Gyakran előfordul, hogy csapatunk egy elkötelezett tagjától, munkaórákon és munkanapokon kívül kap e-mailes választ kérdésére.

Egy kicsit rólunk

A Paylike egy modern fizetési platform, amely használata olyan egyszerű, hogy bárki fogadhat online fizetéseket perceken belül. A Paylike-ot elektronikus kereskedelemben tapasztalt vállalkozók és fejlesztők hozták létre, API alapú megközelítéssel, amely szinte mindent lehetővé tesz ügyfeleink számára.

... és hátterünkről

2015 elején kezdtük és azóta folyamatosan bővülő ügyfélbázissal és funkciókkal dolgozunk az alapötlettel, amely szerint az online fizetési megoldások használata olyan egyszerű kell legyen, mint egy e-mail elküldése. A banki és pénzügyi szektor nem mindig átlátható és logikus, de büszkék vagyunk a folyamatok leegyszerűsítésére és érthetővé tételére, aminek köszönhetően Ön teljes mértékben vállalkozására összpontosíthat.

Banki partner

A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül.

Állások

A Paylike megváltoztatja az online fizetési iparágat, még egyszerűbbé téve az internetes tranzakciók fogadását. Csatlakozzon a küldetésünkhöz a lent található állásajánlatok egyikén vagy küldjön egy általános jelentkezést.