Itt láthatja a jogvitákra vonatkozó leírásunkat.
filter[merchantId]
(required)filter[transactionId]
(optional)Az alábbit fogja kimutatni:
Code | Reason |
---|---|
0 | Other |
1 | General transaction dispute |
2 | Fraudulent transaction |
3 | Transaction not recognized |
4 | Product not as described |
5 | Product not delivered |
6 | Refund not processed |
7 | Incorrect amount or currency |
8 | Duplicate |
9 | Subscription cancelled |
10 | Information request |
11 | Paid by other mean |
Egy jogvita benyújtását megelőzően vagy egy tranzakció potenciális csalásként minősítésekor a vásárló bankjának kötelessége az adott tranzakciót megjelölnie, mint potenciális csalás, annak érdekében, hogy a bank segítsen a kereskedőnek a csalásmegelőzésben. Ennek a követelménynek ellenére néhány bank mellőzi a csalás riasztás elküldését.
A csalás riasztások nem valós időben kerülnek megjelenítésre, hanem napi szinten válna eléhetőve az API-on keresztül. A Mastercard rendszere a csalás riasztásokat “SAFE” referenciával jelöli meg (amely a “System to Avoid Fraud Effectively” kifejezés rövidítése) a Visa pedig “TC40”-ként referál a riasztásokra. A Paylike rendszerén belül kollektíven csalás riasztásként (“Fraud alert”) jelöljük meg ezeket az értesítéseket.
Egy csalás riasztás az adott tranzakció trail
property mezőjén belül látható.
filter[merchantId]
(required)filter[transactionId]
(optional)Az alábbit fogja kimutatni:
Code | Reason |
---|---|
0 | Misc |
1 | Fraudulent usage |
2 | Fraudulent application |
3 | Counterfeit |
4 | Account takeover |
5 | Card not delivered |
6 | Card stolen |
7 | Card lost |
Kérdése van a jogvitákat vagy csalás riasztásokat illetően? [Vegye fel velünk a kapcsolatot]](/contact).